Space management vybrané obchodní jednotky – Lenka MACHÁČKOVÁ
Lenka MACHÁČKOVÁ
Bakalářská práce
Space management vybrané obchodní jednotky
The retail space management
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zmapovat situaci prostorového uspořádání prodejní plochy ve vybraném obchodním řetězci, kterým je Jednota, spotřební družstvo v Kamenici nad Lipou a na základě dotazníkového šetření navrhnout změny v nákupním prostoru prostřednictvím nového modelu. Teoretická část se věnuje základním poznatkům a informacím týkajících se vybraného tématu. Praktická část představuje vlastní …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to map the space management of a selected retail unit, which is Jednota, in Kamenice nad Lipou, and propose changes interpreted through the new model. The theoretic part is focused on a concept - space management. An important part of space management includes the areas of merchandising, purchasing behaviour, shopping atmosphere and a store layout. These concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Šalamoun
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACHÁČKOVÁ, Lenka. Space management vybrané obchodní jednotky. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum
Dana Kammererová -
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Marketingový výzkum
Petr Synek -
Marketingový výzkum v oblasti trhu služeb
Veronika Štedráková -
Marketingový výzkum při realizaci nákupního centra Černý Pelikán
Pavla PETERKOVÁ -
Marketingový výzkum a výkonnost podniku
Zbyněk Rada -
Marketingový výzkum: význam centra města v nákupních preferencích obyvatel Znojma a okolí
Tomas Kral
Název
Vložil
Vloženo
Práva