Vliv specifik spotřebního chování na trhu osobních automobilů v Praze a v Moravskoslezském kraji – Michaela Mrózková
Michaela Mrózková
Diplomová práce
Vliv specifik spotřebního chování na trhu osobních automobilů v Praze a v Moravskoslezském kraji
The influence of particularities of consumer behavior on the automotive market in Prague and in the Moravian-Silesian Region
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat a porovnat nákupní chování a zvyklosti na trhu osobních automobilů mezi občany Prahy a občany Moravskoslezského kraje. V teoretické části je pojednáno o problematice spotřebního chování, kupního rozhodovacího procesu, segmentace trhu a automobilovém trhu v ČR. Praktická část zahrnuje segmentaci trhu na základě sekundárních dat MML-TGI a primárních dat získaných z …víceAbstract:
The goal of this thesis is to analyze and compare purchase behavior and customs on the Czech automotive market between the population of Prague and the Moravian-Silesian Region. The theoretical part is addressing a topic of consumer behavior, purchase decision-making process, market segmentation and the automotive market in the Czech Republic. The practical part focuses on market segmentation based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78807
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Marcela Zamazalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78807
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Development of the Chinese Milk-Tea Market in Informatization
Pengsen Wang -
Market Entry Strategy for Mixit s.r.o. for Germany
Zuzana Bojnanská -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu
Ganna Tsyrulnikova -
Spotřební chování generace Y a Z na trhu služeb
Bohumil Langhans -
Spotřební chování vybrané cílové skupiny v regionu Mikulovsko
Diana Cintulová -
Segmentace trhu a doporučení pro uvedení nové značky na trh
Barbora Koudelová -
Segmentace trhu a shluková analýza
Jaroslav Zuzák