Michaela Mrózková

Diplomová práce

Vliv specifik spotřebního chování na trhu osobních automobilů v Praze a v Moravskoslezském kraji

The influence of particularities of consumer behavior on the automotive market in Prague and in the Moravian-Silesian Region
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat a porovnat nákupní chování a zvyklosti na trhu osobních automobilů mezi občany Prahy a občany Moravskoslezského kraje. V teoretické části je pojednáno o problematice spotřebního chování, kupního rozhodovacího procesu, segmentace trhu a automobilovém trhu v ČR. Praktická část zahrnuje segmentaci trhu na základě sekundárních dat MML-TGI a primárních dat získaných z …více
Abstract:
The goal of this thesis is to analyze and compare purchase behavior and customs on the Czech automotive market between the population of Prague and the Moravian-Silesian Region. The theoretical part is addressing a topic of consumer behavior, purchase decision-making process, market segmentation and the automotive market in the Czech Republic. The practical part focuses on market segmentation based …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78807

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management