Bc. Lucie Baušová

Master's thesis

Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh

Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem a tvorbou komunikační strategie pro uvedení nové „nouzové antikoncepce“ na trh farmaceutickou společností GR, s.r.o., s ohledem na specifika daného trhu. Pomocí tržní analýzy a dotazníkového šetření zpracovaného deskriptivní a induktivní statistikou dává náhled na specifickou problematiku marketingové komunikace v oblasti farmaceutického trhu. Výzkumné šetření poukazuje …more
Abstract:
The thesis deals with the design and creation of a communication strategy for the launch of the new "emergency contraception" on the market of the pharmaceutical company GR, s.r.o. taking into account the specifics of the given market. With using of market analysis and a questionnaire survey of processed descriptive and inductive statistics, it gives an insight into the specific issue of marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Aneta Boušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích