Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh – Bc. Lucie Baušová
Bc. Lucie Baušová
Master's thesis
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem a tvorbou komunikační strategie pro uvedení nové „nouzové antikoncepce“ na trh farmaceutickou společností GR, s.r.o., s ohledem na specifika daného trhu. Pomocí tržní analýzy a dotazníkového šetření zpracovaného deskriptivní a induktivní statistikou dává náhled na specifickou problematiku marketingové komunikace v oblasti farmaceutického trhu. Výzkumné šetření poukazuje …moreAbstract:
The thesis deals with the design and creation of a communication strategy for the launch of the new "emergency contraception" on the market of the pharmaceutical company GR, s.r.o. taking into account the specifics of the given market. With using of market analysis and a questionnaire survey of processed descriptive and inductive statistics, it gives an insight into the specific issue of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/rbobr/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Reader: Ing. Aneta Boušková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAUŠOVÁ, Lucie. \textit{Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh}. Online. Master's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2023. Available from: https://theses.cz/id/l7kcwd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / field:
Business Economy / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketing vybraných farmaceutických produktů - případová studie na základě osobní empirie obchodního reprezentanta
Šárka Gregorková -
Marketingová komunikace pro OTC produkt na farmaceutickém trhu
Nikola Pašková -
Strategie uvedení nového výrobku pro farmaceutický trh
Dagmar Gálová -
Strategie zavádění nového farmaceutického produktu na trh
Pavel Brázda -
Strategie zavádění nového farmaceutického produktu na trh
Jana Housková -
Inovativní a efektivní nízkorozpočtová marketingová strategie společnosti Léčivé rostliny s. r. o. pro slovenský farmaceutický trh
Hana Pelikánová -
Strategie vstupu společnosti Léčivé rostliny s.r.o. na trh Slovenské republiky
Hana Roháčová -
Projekt konkurenční strategie farmaceutické firmy zaměřený na uvedení nového produktu na český trh
Lenka Moťková