Vliv nástrojů komunikačního mixu v personálně poradenské společnosti – Bc. Petra Stárková
Bc. Petra Stárková
Diplomová práce
Vliv nástrojů komunikačního mixu v personálně poradenské společnosti
Influence of communication tools mix in executive search company
Anotace:
Diplomová práce popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu a jiné způsoby komunikace. Věnuje se jejich vlivům na klienta v oblasti služeb, a to v personálním poradenství. Praktická část se zaměřuje na získání informací a zkušeností konzultantů malé executive search společnosti, dále od konzultantů konkurence a následné porovnání procesu akvizice klientů a udržení stálé spolupráce. Pro získání …víceAbstract:
This thesis describes the communication mix tools and other means of communication. Thesis devotes to influences of client services in personal consulting. The practical part is focused on obtaining information and experience of executive search consultants of small company. Also initiates consultants from the competition and then comparing the process of acquisition of clients and maintain constant …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w9g85/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: doc. Ing. Otakar Němec, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová