Analýza trhu bankovních produktů pro MSP – Ing. Lucie Serafínová
Ing. Lucie Serafínová
Bakalářská práce
Analýza trhu bankovních produktů pro MSP
Market Analysis of Banking Products for SMEs
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na nabídku bankovních produktů pro malé a střední podniky. Cílem práce je zjistit na základě analýzy současný stav bankovních produktů v nabídce bank. První a druhá kapitola je úvodem do problematiky malých a středních podniků. Tyto dvě kapitoly jsou zaměřené na charakteristiku MSP, jejich vývoj a možnosti financování. Třetí kapitola zahrnuje přehledně zpracovanou nabídku …víceAbstract:
My bachelor thesis concerns the offer of bank products for small and medium-sized enterprises. The goal of my thesis is to analyse the current state of bank products in the offer of particular banks. First and second chapter is an introduction into the issue of small and medium-sized enterprises.These two chapters focus on the characteristics of SMEs, their development and possibilities in financing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2010
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/uz0a9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2010
- Vedoucí: Ing. Karel Mráček, CSc.
- Oponent: Ing. Olga Ortová Šeflová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík