Hédonismus jako životní styl v podmínkách pozdní modernity – Ing. Kateřina Hrdonková
Ing. Kateřina Hrdonková
Bakalářská práce
Hédonismus jako životní styl v podmínkách pozdní modernity
Hedonism as a Lifestyle in Terms of Late Modernity
Anotace:
Tato bakalářská práce přinesla pohled na problematiku hédonismu jakožto životního stylu v postmoderní době. Toto téma je přínosné zejména pro marketingová oddělení firem a reklamní agentury. Práce se skládá ze dvou částí, a to teoretické a aplikační. V první část jsem se zaměřila na vysvětlení jednotlivých pojmů souvisejících s touto problematikou jako je modernita, životní styl/způsob, konzumní společnost …víceAbstract:
This thesis presents a perspective on the issue of hedonism as a lifestyle in the terms of postmodern age. This topic is especially helpful to marketing departments in companies and advertising agencies. The work consists of two parts, namely theory and application. In the first part, I focused on explaining the various concepts related to these issues such as modernity, lifestyle, consumer society …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h7nhz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Petr Matějů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na konzumní společnost
Daniel Sýkora -
Konzumní společnost a konzumní kultura
Hana Blahová -
Konzumní společnost jako hlavní faktor hospodářské expanze USA v 50. letech 20. století
Richard Suk -
Konzumní společnost - trh s oblečením
Tereza Kobrzková -
Konzumerismus a konzumní společnost na kosmetickém trhu
Trang Phuong Nguyen -
Umění a konzumní společnost
Petra Kuchařová -
Konzumní společnost a ideologie konzumu na finančních trzích
Tomáš Kundrát -
Štěstí, spotřeba a konzumní společnost
Radka Kutilová