Dominika Krejčová

Diplomová práce

Body image jako faktor ovlivňující frekvenci nakupování

Body image as a factor influencing shopping frequency
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá konceptem body image, tedy subjektivní představou o těle a jeho spokojenosti s ním. Ve svém výzkumu zasazuji body image do kontextu spotřebitelského chování. Cílem této diplomové práce je určit, zda je frekvence nakupování drogistických produktů a oblečení ovlivňována tzv. body image a jeho částmi. Vedlejším cílem práce je pomocí kvalitativních metod rozšířit replikovaný …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the concept of body image, subjective idea of ​​the body and its satisfaction with it. In my research, I place body image in the context of consumer behavior. The aim of this diploma thesis is to determine whether the frequency of shopping for apparel-related products and clothing is influenced by body image and its parts. The secondary goal of the work is to expand replicated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
  • Vedoucí: Klára Šimůnková
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85579