Body image jako faktor ovlivňující frekvenci nakupování – Dominika Krejčová
Dominika Krejčová
Diplomová práce
Body image jako faktor ovlivňující frekvenci nakupování
Body image as a factor influencing shopping frequency
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá konceptem body image, tedy subjektivní představou o těle a jeho spokojenosti s ním. Ve svém výzkumu zasazuji body image do kontextu spotřebitelského chování. Cílem této diplomové práce je určit, zda je frekvence nakupování drogistických produktů a oblečení ovlivňována tzv. body image a jeho částmi. Vedlejším cílem práce je pomocí kvalitativních metod rozšířit replikovaný …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the concept of body image, subjective idea of the body and its satisfaction with it. In my research, I place body image in the context of consumer behavior. The aim of this diploma thesis is to determine whether the frequency of shopping for apparel-related products and clothing is influenced by body image and its parts. The secondary goal of the work is to expand replicated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85579
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedoucí: Klára Šimůnková
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85579
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Body image v kontextu prožívané míry úzkosti, depresivity a perfekcionismu v období mladé dospělosti
Martin Podešva -
Body image u adolescentiek s ťažkým zrakovým postihnutím: komparatívna štúdia medzi Českou republikou a Slovenskom
Lívia Brodanská -
Image v marketingu z pohledu psychologie
Cristina Burlac -
Vliv CSR na nákupní chování a brand image v kosmetickém průmyslu
Kristýna Brožková -
Vliv greenwashingu na brand image a důvěru v zelenou značku
Magdaléna Lisová -
Vnímanie Body Image českými spotrebiteľmi a jeho vplyv na kúpne správanie v oblasti kozmetiky
Simona Kováčová -
Cena produktu jako součást budování image
Petra Píšová -
Spokojenost učitelů vybrané střední školy s vybranými faktory pracovní spokojenosti
Markéta Horká