Mariam Ismailova
Bakalářská práce
Marketing strategy of Nike
Marketing strategy of Nike
Anotace:
Společnost Nike byla založena v roce 1976 a v současnosti (v roce 2019) je globálním lídrem na trhu sportovní obuvi. Cílem této bakalářské práce je prezentace a kritické zhodnocení marketingové strategie společnosti Nike.V teoretické části práce jsou uvedeny základní pojmy z oblasti marketingu a marketingové strategie. V praktické části jsou pak zahrnuty cíle marketingové strategie spol. Nike, její …víceAbstract:
Founded in 1976, Nike became a global leader in the footwear market in 2019. This thesis aims to present the marketing strategy of Nike. In the theoretical part, I described the brief history, marketing strategy and objectives of Nike. To answer, how Nike got strong positioning in the market, in the practical part, there is a critical assessment of the current marketing strategy of Nike and the revelation …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78709
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2020
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Alexandr Asmalovskij
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78709
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Business intelligence models for capturing and analysis of enterprise marketing data
Dita Přikrylová -
A Marketing Analysis of the E-shop Businessbags.cz
Jan Kubín -
Online marketing analysis of Cekindo Bisnis Grup
Jan Šulc -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Srovnání marketingové strategie Nike a Adidas
Anastasia Dernova -
Inovace NIKE, Inc. jako příležitost k obchodnímu úspěchu
Marie Malkrabová -
Communication Strategy of Nike in the Footwear Segment
Julien Dome