Mariam Ismailova

Bakalářská práce

Marketing strategy of Nike

Marketing strategy of Nike
Anotace:
Společnost Nike byla založena v roce 1976 a v současnosti (v roce 2019) je globálním lídrem na trhu sportovní obuvi. Cílem této bakalářské práce je prezentace a kritické zhodnocení marketingové strategie společnosti Nike.V teoretické části práce jsou uvedeny základní pojmy z oblasti marketingu a marketingové strategie. V praktické části jsou pak zahrnuty cíle marketingové strategie spol. Nike, její …více
Abstract:
Founded in 1976, Nike became a global leader in the footwear market in 2019. This thesis aims to present the marketing strategy of Nike. In the theoretical part, I described the brief history, marketing strategy and objectives of Nike. To answer, how Nike got strong positioning in the market, in the practical part, there is a critical assessment of the current marketing strategy of Nike and the revelation …více
 

Klíčová slova

Nike Marketing Analyza
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2020
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Alexandr Asmalovskij

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78709

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business