Lucie Čadová

Bakalářská práce

Kulturně podmíněné aspekty marketingové komunikace vybrané firmy

Cultural aspects of marketing communication in a selected company
Anotace:
Cílem předkládané bakalářské je formulace doporučení pro efektivní marketingovou komunikaci v dané společnosti s ohledem na kulturní aspekty zákazníků. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti interkulturního marketingu a představeny konkrétní přístupy k problematice. V praktické části je za užití pravého experimentu a statistického testování provedena analýza odlišných přístupů …více
Abstract:
The bachelor thesis aims to formulate recommendations for effective marketing communication in a selected company in relation to the cultural aspects of its customers. In the theoretical part, basic concepts of intercultural marketing are defined along with an introduction of specific approaches. In the practical part, using true experiment and statistical testing, the analysis of different approaches …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Michal Rosa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management