Kulturně podmíněné aspekty marketingové komunikace vybrané firmy – Lucie Čadová
Lucie Čadová
Bakalářská práce
Kulturně podmíněné aspekty marketingové komunikace vybrané firmy
Cultural aspects of marketing communication in a selected company
Anotace:
Cílem předkládané bakalářské je formulace doporučení pro efektivní marketingovou komunikaci v dané společnosti s ohledem na kulturní aspekty zákazníků. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti interkulturního marketingu a představeny konkrétní přístupy k problematice. V praktické části je za užití pravého experimentu a statistického testování provedena analýza odlišných přístupů …víceAbstract:
The bachelor thesis aims to formulate recommendations for effective marketing communication in a selected company in relation to the cultural aspects of its customers. In the theoretical part, basic concepts of intercultural marketing are defined along with an introduction of specific approaches. In the practical part, using true experiment and statistical testing, the analysis of different approaches …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j1kdq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michal Rosa
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo
Jiřina Navrátilová -
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
Zuzana Benešová -
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Interkulturní marketing
Kamila Janečková -
Komparace poboček firmy 3M v Česku a Slovensku prostřednictvím kvantitativní interkulturní metodologie Globe s aplikací výsledků na marketing management
Michaela Čiháková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova