Marketingový plán společnosti Uman – Michaela Gálová
Michaela Gálová
Bakalářská práce
Marketingový plán společnosti Uman
Marketing plan for the Uman company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je tvorba marketingového plánu. V teoretické části je popsán základní teoretický rámec pro jeho následnou aplikaci v praktické části práce. Marketingový plán obsahuje marketingový výzkum, situační analýzu podniku, analýzu SWOT, stanovení marketingového cíle, formulaci strategie za použití marketingového mixu 4P a 4C, navržení akčního programu, rozpočet a také systém kontroly …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis is the preparation of the marketing plan. The theoretical part describes the basic theoretical framework for its subsequent application in the practical part. The marketing plan includes marketing research, situation analysis of the company, SWOT analysis, setting a marketing goal, formulation of a strategy using a 4P and 4C marketing mix, draft of an action program …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: František Zjevík, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Samková Samková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix vybraného podniku
Michael Hanuš -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Marketingový mix ve finančních službách
Monika Horčíková