Vyhodnocení zavedení inovačního produktu "Chytré auto" od T-Mobile na trh – Monika Boháčová
Monika Boháčová
Diplomová práce
Vyhodnocení zavedení inovačního produktu "Chytré auto" od T-Mobile na trh
Anotace:
Cílem diplomové práce je představení zavedení produktové inovace. Na praktickém příkladu inovačního produktu Chytré auto od společnosti T-Mobile je ukázáno, jak konkrétní společnost zaváděla produkt na trh a jakými fázemi při zavádění procházela. Proces uvedení produktu na trh je obohacen o inovační prvky, které společnost používala při procesu, především tehdy, když chtěla zvednout povědomí o produktu …víceAbstract:
The aim of the final Thesis is to present the introduction of product innovation. On the practical example of the T-Mobile Smart Car product, it’s shown how company introduced the product to the market and which phases development went through. The product launch process is enriched by the innovative features that the company used in the process, especially when it wanted to raise product awareness …víceKlíčová slova
produkt inovace trh průzkum distribuce zákazník product innovation market research distributions customer
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOHÁČOVÁ, Monika. \textit{Vyhodnocení zavedení inovačního produktu ''Chytré auto'' od T-Mobile na trh}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/la6mm4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Řízení rozvojových projektů; Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Marketingový průzkum pro vybraný produkt na zahraničních trzích
Martin Šorma -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Magda Průšková -
Uvedení produktové inovace na B2B trh
Kateřina Neradová