Analýza marketingové komunikace oddílů Extraligy ledního hokeje – Martin Kylián
Martin Kylián
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace oddílů Extraligy ledního hokeje
Analysis of Ice Hockey Extraliga Marketing Communication
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace hokejových klubů Tipsport Extraligy ledního hokeje a definováním návrhů a doporučení pro řešení zjištěných nedostatků. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy z oblasti sportovního marketingu a zdrojů financování sportovních organizací. Praktická část obsahuje analýzu vnějšího prostředí, základních zdrojů financování a …víceAbstract:
This thesis deals with analysis of marketing communication of Tipsport Ice Hockey Extraliga hockey clubs and defines recommendations as solution for identified deficiencies. In the theoretical part the basic terms from sport marketing and financial resources are defined. Practical part includes analysis of external environment, main financial resources and marketing communication of six specific hockey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/95498
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2012
- Vedoucí: Irena Durdová
- Oponent: Patrik Cieslar
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová