Bc. Monika Holíková

Master's thesis

Marketingová strategie pro inovovaný výrobek

Marketing strategy for innovated product
Abstract:
Tato diplomová práce zpracovává konkrétní případ marketingové strategie pro inovovaný výrobek. Jedná se o papírové sáčky se šestibarevným potiskem, které se chystá vyrábět firma Litobal s.r.o. sídlící v Moravských Budějovicích. Teoretická část práce je zaměřena na pojmy jako marketingový mix, marketingová strategie, inovace a inovovaný výrobek. Praktická část je zaměřena na analýzu problému a současnou …more
Abstract:
This diploma thesis processes a specific example of marketing strategy for an innovated product. The innovated product is a new type of paper bags printed with six different colors, which will be produced by the company Litobal, s.r.o. in Moravské Budějovice. The theoretical part of this thesis deals with descriptions of the marketing mix, marketing strategy, innovation and the innovated product. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Reader: Ing. Věra Plhoňová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting