Marketingová strategie pro inovovaný výrobek – Bc. Monika Holíková
Bc. Monika Holíková
Master's thesis
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Marketing strategy for innovated product
Abstract:
Tato diplomová práce zpracovává konkrétní případ marketingové strategie pro inovovaný výrobek. Jedná se o papírové sáčky se šestibarevným potiskem, které se chystá vyrábět firma Litobal s.r.o. sídlící v Moravských Budějovicích. Teoretická část práce je zaměřena na pojmy jako marketingový mix, marketingová strategie, inovace a inovovaný výrobek. Praktická část je zaměřena na analýzu problému a současnou …moreAbstract:
This diploma thesis processes a specific example of marketing strategy for an innovated product. The innovated product is a new type of paper bags printed with six different colors, which will be produced by the company Litobal, s.r.o. in Moravské Budějovice. The theoretical part of this thesis deals with descriptions of the marketing mix, marketing strategy, innovation and the innovated product. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Identifier:
https://is.sting.cz/th/vnape/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: Ing. Věra Plhoňová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
SWOT analýza vybraného minipivovaru
Dominika KONRÁDOVÁ -
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář -
Rozhodnutí o rozvoji výrobkového portfolia (matice, BCG a GE)
Veronika Koželuhová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analýza vlivu konkurence na činnost firmy
Zdeněk Švehla -
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
Tereza Lešetická -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Silvie Šťastná