Využití podnikových znalostí pro zlepšení služeb zákazníkům – Bc. Petr Štefáček
Bc. Petr Štefáček
Diplomová práce
Využití podnikových znalostí pro zlepšení služeb zákazníkům
Using of company knowledge for better customers services
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím podnikových znalostí pro zlepšení služeb zákazníkům společnosti Petraco. V první části diplomové práce jsou popsána teoretická východiska týkající se marketingu, klíčových marketingových koncepcí a marketingu služeb. Ve druhé části diplomové práce jsou tato východiska prakticky využita a doplněna o jednotlivé marketingové analýzy. Ve třetí části diplomové práce jsou …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the use of business knowledge to improve customers services of the company Petraco. The first part of the diploma thesis describes the theoretical bases regarding marketing, key marketing concepts and service marketing. In the second part of the diploma thesis these bases are used in practice and supplemented by individual marketing analyses. The third part of the diploma …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/yy4al/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Barbara Chromiaková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Management znalostí jako konkurenční výhoda firmy
Michal Havlíček -
Optimalizace Podnikových Zdrojů: Data, Informace, Znalosti, Moudrost
Dan-Eugen BIRTU -
Management znalostí v prostředí MSP
Jan Jedlička -
Marketingový mix vybraného podniku
Sára Stopková -
Marketingová mix minipivovaru Popelín
Arnošt KOSMA -
Marketingový mix vybrané firmy
Nikola Vavřičková -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík