Bc. Gabriela Lecková
Diplomová práce
Rozbor image firmy
Corporate image analysis
Anotace:
V této práci se zabývám rozborem image společnosti, vyjádřením, co image společnosti je a co vše si pod tímto pojmem můžeme představit. Dále se zaměřuji na to, zda image podniku má vliv na spotřebitelské chování zákazníků a jaké prvky mají na image vliv. Také se zabývám otázkou, zda je v dnešním globálním a sofistikovaném světě image jedním z velmi důležitých nástrojů k vytváření loajality u zákazníků …víceAbstract:
In this work, I deal with an analysis of a corporate image. I also formulate what an image of a company exactly is and what can be imagined under this term. Then, I focus on the issue of whether the corporate image can influence consumer behaviour and what elements are the most influential. I also discuss the idea that in today's global and sophisticated world, the image is one of the most important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s3oe9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Mgr. Štěpánka Hronová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Belonging to a group - Group identity - Jewellery marketing (Tiffany&Co)
Damjan Bogdanovic -
Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu
Lenka Bečičková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Šárka Grguričová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Renata Švihovcová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Lukáš Kučera