Bc. Pavla Hájková
Bakalářská práce
Rozvoj reklamy na internetu
Development of advertising on the internet
Anotace:
Reklama na Internetu představuje v současné době jednu z forem reklamy, která se velmi rychle rozvíjí a oslovuje stále více uživatelů. Teoretickou část rozděluji do několika okruhů. Nejdříve vymezuji pojem Internet a zabývám se jeho stručnou historií. V navazující části se věnuji historii reklamy na Internetu. Ve zbývajícím celku popisuji marketingový mix, věnuji se marketingovému komunikačnímu mixu …víceAbstract:
Internet advertising, which constitutes one of the forms of contemporary advertising, has been growing very quickly and has been addressing more and more users. The theoretical part is divided into several spheres ? the first of which defines the concept of the Internet and covers it?s short history. The next part is devoted to the history of advertising on the Internet, while the last covers marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2009
- Vedoucí: Ing. Viktor Janouch, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hájková, Pavla. Rozvoj reklamy na internetu. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Internetový marketing a internetová reklama
Lenka PETRUŽÁLKOVÁ -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Pop Music Fan Cultures in the Pre-Internet and Internet Era: A Diachronic Comparative Study
Tereza Novotná -
Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products
Jana Nemčková