Bc. Pavla Hájková

Bakalářská práce

Rozvoj reklamy na internetu

Development of advertising on the internet
Anotace:
Reklama na Internetu představuje v současné době jednu z forem reklamy, která se velmi rychle rozvíjí a oslovuje stále více uživatelů. Teoretickou část rozděluji do několika okruhů. Nejdříve vymezuji pojem Internet a zabývám se jeho stručnou historií. V navazující části se věnuji historii reklamy na Internetu. Ve zbývajícím celku popisuji marketingový mix, věnuji se marketingovému komunikačnímu mixu …více
Abstract:
Internet advertising, which constitutes one of the forms of contemporary advertising, has been growing very quickly and has been addressing more and more users. The theoretical part is divided into several spheres ? the first of which defines the concept of the Internet and covers it?s short history. The next part is devoted to the history of advertising on the Internet, while the last covers marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 8. 2009
  • Vedoucí: Ing. Viktor Janouch, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hájková, Pavla. Rozvoj reklamy na internetu. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická

Univerzita Pardubice

Fakulta chemicko-technologická

Bakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků