Mgr. Andrea Bačíková

Diplomová práce

Marketingová komunikace zaměřená na generaci Y ve společnosti Telefónica O2

Marketing Communication aimed at Generation Y in Telefónica O2 company
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza marketingové komunikace zaměřené na Generaci Y v telekomunikační společnosti Telefónica. Teoretická část práce je věnována vymezení pojmu marketingová komunikace a bližšímu seznámení s generací Y a jejím vztahem k telekomunikacím. Není zde opomenut ani výčet prostředků, které je vhodné při komunikaci zaměřené na mladé použít. Své místo zde dostává i fenomén současné …více
Abstract:
The aim of my final thesis is to analyse marketing communication focused on the Generation Y in the telecommunication company Telefónica. The theoretical part of the thesis is dedicated to the definition of the concept of marketing communication with the Generation Y and its relation to the telecommunication. The enumeration of communication mediums suitable for the communication with the youth segment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní