Marketingová komunikace zaměřená na generaci Y ve společnosti Telefónica O2 – Mgr. Andrea Bačíková
Mgr. Andrea Bačíková
Diplomová práce
Marketingová komunikace zaměřená na generaci Y ve společnosti Telefónica O2
Marketing Communication aimed at Generation Y in Telefónica O2 company
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza marketingové komunikace zaměřené na Generaci Y v telekomunikační společnosti Telefónica. Teoretická část práce je věnována vymezení pojmu marketingová komunikace a bližšímu seznámení s generací Y a jejím vztahem k telekomunikacím. Není zde opomenut ani výčet prostředků, které je vhodné při komunikaci zaměřené na mladé použít. Své místo zde dostává i fenomén současné …víceAbstract:
The aim of my final thesis is to analyse marketing communication focused on the Generation Y in the telecommunication company Telefónica. The theoretical part of the thesis is dedicated to the definition of the concept of marketing communication with the Generation Y and its relation to the telecommunication. The enumeration of communication mediums suitable for the communication with the youth segment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b32ps/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití trendů marketingové komunikace k zvýšení percepce značky Apple v ČR
Tereza Mistolerová -
Event marketing jako nástroj pro prezentaci značky
Johanka Beránková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková