Marketingová komunikace zaměřená na generaci Y ve společnosti Telefónica O2 – Mgr. Andrea Bačíková
Mgr. Andrea Bačíková
Master's thesis
Marketingová komunikace zaměřená na generaci Y ve společnosti Telefónica O2
Marketing Communication aimed at Generation Y in Telefónica O2 company
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza marketingové komunikace zaměřené na Generaci Y v telekomunikační společnosti Telefónica. Teoretická část práce je věnována vymezení pojmu marketingová komunikace a bližšímu seznámení s generací Y a jejím vztahem k telekomunikacím. Není zde opomenut ani výčet prostředků, které je vhodné při komunikaci zaměřené na mladé použít. Své místo zde dostává i fenomén současné …moreAbstract:
The aim of my final thesis is to analyse marketing communication focused on the Generation Y in the telecommunication company Telefónica. The theoretical part of the thesis is dedicated to the definition of the concept of marketing communication with the Generation Y and its relation to the telecommunication. The enumeration of communication mediums suitable for the communication with the youth segment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/b32ps/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Využití trendů marketingové komunikace k zvýšení percepce značky Apple v ČR
Tereza Mistolerová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová