Mgr. Andrea Bačíková

Master's thesis

Marketingová komunikace zaměřená na generaci Y ve společnosti Telefónica O2

Marketing Communication aimed at Generation Y in Telefónica O2 company
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza marketingové komunikace zaměřené na Generaci Y v telekomunikační společnosti Telefónica. Teoretická část práce je věnována vymezení pojmu marketingová komunikace a bližšímu seznámení s generací Y a jejím vztahem k telekomunikacím. Není zde opomenut ani výčet prostředků, které je vhodné při komunikaci zaměřené na mladé použít. Své místo zde dostává i fenomén současné …more
Abstract:
The aim of my final thesis is to analyse marketing communication focused on the Generation Y in the telecommunication company Telefónica. The theoretical part of the thesis is dedicated to the definition of the concept of marketing communication with the Generation Y and its relation to the telecommunication. The enumeration of communication mediums suitable for the communication with the youth segment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication