Bc. Magomed Magomedov

Bakalářská práce

Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku

Use of new tools of marketing communication mix in the promotion of a selected company
Anotace:
Práce se zabývá teoretickým vymezením nových nástrojů marketingového komunikačního mixu a jejich praktickým využitím v rámci propagace vybraného podniku. Pozornost je věnována zejména internetovému marketingu, marketingu na sociálních sítích a možnostem využití affiliate marketingu (partnerského marketingu). Ve vlastní práci jsou zkoumány možnosti využití těchto nových komunikačních nástrojů v oblasti …více
Abstract:
The thesis deals with the theoretical definition of new tools of marketing communication mix and their practical use in the promotion of a selected company. Attention is paid especially to internet marketing, marketing on social networks and the possibilities of using affiliate marketing (partner marketing). The possibilities of using these new communication tools in the field of tourism are explored …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Veronika Březinová
  • Oponent: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.