LMS Moodle - podpora studentů se zrakovým postižením – Eva SCHÄFFEROVÁ
Eva SCHÄFFEROVÁ
Bachelor's thesis
LMS Moodle - podpora studentů se zrakovým postižením
LMS Moodle - support for students with visual impairment
Abstract:
Výsledkem práce, která se zabývá přístupností LMS Moodle provozovaného Centrem informačních technologií Ostravské univerzity, je odhalení možných bariér tohoto e-learningového systému pro studenty s různými typy zrakových postižení. Bakalářská práce LMS Moodle ? podpora studentů se zrakovým postižením je obsahově rozdělena na dvě základní části ? teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou uvedeny …moreAbstract:
The result of this work, concerning the accessibility of LMS Moodle run by the Centre of Information Technologies of the University of Ostrava, is the revelation of possible barriers of this e-learning system for students with all kinds of visual impairment. Bachelor thesis LMS Moodle ? support for students with visual impairment is divided into two basic parts ? theoretical and practical. In the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 6. 2012
Accessible from:: 19. 6. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Martin Žáček
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SCHÄFFEROVÁ, Eva. LMS Moodle - podpora studentů se zrakovým postižením. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.6.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 6. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Applied Information Science / Applied Information Science
Theses on a related topic
-
Vyučovací kompaktní disk pro předmět UA391s názvem: Psychologie pro školní praxi
Jan Schuma -
Použitelnost a přístupnost systému Moodle pro handicapované uživatele
Petr LANDSMAN -
Tvorba výukových materiálů v LMS Moodle
Ondřej Melichar -
Komparace vybraných LMS prostředí
Veronika Ochová -
Využití LMS pro interní vzdelávání ve společnosti Kentico
Maroš Klimovský -
Podpora výuky matematiky v LMS Moodle s využitím Maple T.A.
Milan Valúšek -
LMS pro Liferay Portal
Ľubomír Lacika -
Analýza a návrh LMS pro základní školy
Jakub Stibůrek