Využití interaktivní tabule ve výuce elementárního čtení a psaní – Mgr. Romana Skovajsová
Mgr. Romana Skovajsová
Master's thesis
Využití interaktivní tabule ve výuce elementárního čtení a psaní
Usage of interactive board in elementary reading and writing
Abstract:
Diplomová práce pojednává o využívání interaktivní tabule ve výuce elementárního čtení a psaní. Teoretická část je zaměřena na výuku a význam elementárního čtení a psaní, výukové metody a interaktivní tabuli – historii, typy interaktivních tabulí, výhody a nevýhody a interaktivní učebnice. Praktická část zahrnuje přípravy do výuky elementárního čtení a psaní a výzkumné šetření. Cílem výzkumného šetření …moreAbstract:
Diploma thesis deals with using an interactive board in elementary reading and writing. The teoretical part is focused on education and meaning of elementary reading and writing, methods in education and interactive board – history, sort of interactive boards, advantages and disadvantages and interactive book. The practical part involves preparations for elementary reading a writing lessons and research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xzf43/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2012
- Supervisor: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Reader: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Analýza změny příběhu a uživatelské responze při změně média mezi knihou a digitální hrou - Assasin's Creed
Michael Franěk -
Výchova a výcvik služebních psů se zaměřením na vyhledání, pronásledování a zadržení pachatele
Magdaléna Džurná -
Využití speciálních optických pomůcek a přístrojů v edukaci slabozrakých a nevidomých osob
Sheila Frey -
Metody výuky na střední škole v době koronavirové krize a jejich využití v budoucnu
Jan Pěkný -
Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce
Dominika Šostá -
Role of literacy programs in formal education in Northern Ghana Case study of Rural Literacy Solution, NGO
Lucie PODHORNÁ -
Investigating English language teachers’ language assessment literacy and conceptions of assessment in Mozambique.
Felizardo Armando Muianga -
How to tackle disinformation pandemic: Design, realisation and evaluation of a media literacy university course
Veronika Batelková