Využití interaktivní tabule ve výuce elementárního čtení a psaní – Mgr. Romana Skovajsová
Mgr. Romana Skovajsová
Master's thesis
Využití interaktivní tabule ve výuce elementárního čtení a psaní
Usage of interactive board in elementary reading and writing
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o využívání interaktivní tabule ve výuce elementárního čtení a psaní. Teoretická část je zaměřena na výuku a význam elementárního čtení a psaní, výukové metody a interaktivní tabuli – historii, typy interaktivních tabulí, výhody a nevýhody a interaktivní učebnice. Praktická část zahrnuje přípravy do výuky elementárního čtení a psaní a výzkumné šetření. Cílem výzkumného šetření …viacAbstract:
Diploma thesis deals with using an interactive board in elementary reading and writing. The teoretical part is focused on education and meaning of elementary reading and writing, methods in education and interactive board – history, sort of interactive boards, advantages and disadvantages and interactive book. The practical part involves preparations for elementary reading a writing lessons and research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xzf43/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedúci: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Analýza změny příběhu a uživatelské responze při změně média mezi knihou a digitální hrou - Assasin's Creed
Michael Franěk -
Využití speciálních optických pomůcek a přístrojů v edukaci slabozrakých a nevidomých osob
Sheila Frey -
Výchova a výcvik služebních psů se zaměřením na vyhledání, pronásledování a zadržení pachatele
Magdaléna Džurná -
Metody výuky na střední škole v době koronavirové krize a jejich využití v budoucnu
Jan Pěkný -
Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce
Dominika Šostá -
Role of literacy programs in formal education in Northern Ghana Case study of Rural Literacy Solution, NGO
Lucie PODHORNÁ -
Investigating English language teachers’ language assessment literacy and conceptions of assessment in Mozambique.
Felizardo Armando Muianga -
Media Literacy Policies in Central and Eastern European countries
Tereza Kráčmarová