Marketingová analýza spokojenosti zákazníků a návrhy strategického přístupu zvyšujícího její úroveň – Bc. Jakub Dubravčík
Bc. Jakub Dubravčík
Master's thesis
Marketingová analýza spokojenosti zákazníků a návrhy strategického přístupu zvyšujícího její úroveň
Marketing analysis of the customer satisfaction and suggestions of strategic approach to increasing its level
Abstract:
Předmětem diplomové práce na téma "Marketingová analýza spokojenosti zákazníků a návrhy strategického přístupu zvyšujícího její úroveň" je analýza a zhodnocení současného stavu spokojenosti zákazníky, v tomto případě diváků na sportovní události konající se každoročně začátkem prosince v norském Lillehammeru. V teoretické části jsou uvedeny a vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu, mezi které …moreAbstract:
The subject of the thesis entitled "Marketing analysis of the customer satisfaction and suggestions of strategic approach to increasing its level" is to analyze and evaluate the current situation of a customer satisfaction, in this case, the satisfaction of the spectators during the sports event taking place every year in early December in Lillehammer, Norway. The theoretical section lists and explains …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DUBRAVČÍK, Jakub. \textit{Marketingová analýza spokojenosti zákazníků a návrhy strategického přístupu zvyšujícího její úroveň}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2016. Available from: https://theses.cz/id/lbup2s/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dubravčík, Jakub. Marketingová analýza spokojenosti zákazníků a návrhy strategického přístupu zvyšujícího její úroveň. Pardubice, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Kino Pilotů: Art, komerce a místní komunita. Marketingová analýza kulturní instituce
Žaneta Polášková -
zkušební bakalářka Marketingová analýza firmy Kofola
Aneta Požárová -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Veronika Štanglová -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Radek Hubka -
Marketingová analýza společnosti Equiservis, spol. s.r.o.
Karolína Rudorferová -
Marketingová analýza podniku DX Heroes, s.r.o.
Tereza Onderková -
Spokojenost zdravotních sester ve vybraném zdravotnickém zařízení
Magdalena Sekyrková