Ing. Jana Lauková
Diplomová práce
Hospitality management
Hospitality management
Anotace:
Cílem této diplomové práce v její teoretické části je obeznámit čtenáře s pojmem pohostinství(hospitality) a odvětví pohostinství(hospitality industry);zdůraznit význam služeb a přístupu k zákazníkovi v oblasti hotelnictví;představit tzv.kulturu služeb(service culture)a její jednotlivé aspekty;analyzovat spokojenost zákazníka a zaměstnanců jako faktorů přispívajících k lepším ekonomickým výsledkům …víceAbstract:
The objective of the theoretic part of my Masters thesis is to familiarize a reader with the term hospitality and hospitality industry; emphasize the importance of service and attitude toward customers in the hotel business; present a service culture and all its aspects; analyze customer and employee satisfaction as the factors contributing to better financial returns of a company. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a5m20/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kateřina Ševčíková -
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Spokojenost zákazníka a video hry
Kateřina Kopecká -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Dzianis Mishkavets