Ing. Jana Lauková

Diplomová práce

Hospitality management

Hospitality management
Anotace:
Cílem této diplomové práce v její teoretické části je obeznámit čtenáře s pojmem pohostinství(hospitality) a odvětví pohostinství(hospitality industry);zdůraznit význam služeb a přístupu k zákazníkovi v oblasti hotelnictví;představit tzv.kulturu služeb(service culture)a její jednotlivé aspekty;analyzovat spokojenost zákazníka a zaměstnanců jako faktorů přispívajících k lepším ekonomickým výsledkům …více
Abstract:
The objective of the theoretic part of my Masters thesis is to familiarize a reader with the term hospitality and hospitality industry; emphasize the importance of service and attitude toward customers in the hotel business; present a service culture and all its aspects; analyze customer and employee satisfaction as the factors contributing to better financial returns of a company. The practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství