Ing. Jana Lauková
Master's thesis
Hospitality management
Hospitality management
Abstract:
Cílem této diplomové práce v její teoretické části je obeznámit čtenáře s pojmem pohostinství(hospitality) a odvětví pohostinství(hospitality industry);zdůraznit význam služeb a přístupu k zákazníkovi v oblasti hotelnictví;představit tzv.kulturu služeb(service culture)a její jednotlivé aspekty;analyzovat spokojenost zákazníka a zaměstnanců jako faktorů přispívajících k lepším ekonomickým výsledkům …moreAbstract:
The objective of the theoretic part of my Masters thesis is to familiarize a reader with the term hospitality and hospitality industry; emphasize the importance of service and attitude toward customers in the hotel business; present a service culture and all its aspects; analyze customer and employee satisfaction as the factors contributing to better financial returns of a company. The practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2006
Identifier:
https://is.muni.cz/th/a5m20/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2006
- Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kateřina Ševčíková -
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Spokojenost zákazníka a video hry
Kateřina Kopecká -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Dzianis Mishkavets