Vnímání reklamy na sociální síti Facebook – Jan Brejcha
Jan Brejcha
Bakalářská práce
Vnímání reklamy na sociální síti Facebook
Perception of advertisement on social network Facebook
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená na reklamu na sociální síti Facebook. Cílem práce je prozkoumat, jak uživatelé Facebooku vnímají různé druhy reklamy, které se na Facebooku vyskytují a provést porovnání v závislosti k reklamě jinde na internetu. V první části práce jsou charakterizovány druhy internetové reklamy a sociální sítě. Dále jsou popsány možné druhy reklamy na Facebooku, které se na této …víceAbstract:
This thesis is focused on advertising on social network Facebook. The aim of this thesis is to explore how Facebook users perceive different types of ads that appear on Facebook and to make comparisons in relation to advertising elsewhere on the Internet. In the first part of this thesis, different types of Internet advertising and social networks are characterized. Further there are described possible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
- Vedoucí: Libor Gála
- Oponent: Jan Pour
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33024
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Internetová reklama z pohledu poskytovatele reklamního prostoru
Jana Žákovčíková -
Internetová reklama na sociálních sítích
Jana Jelínková -
Analýza postojů veřejnosti k reklamě v prostředí Internetu
Lenka Ptoszková -
Internetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu
Kateřina GRUNTOVÁ -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Elena Zedková -
Nemám Facebook a světe div se, žiju aneb život studentů středních škol bez sociální sítě Facebook
Barbora Vymazalová