Jan Brejcha

Bakalářská práce

Vnímání reklamy na sociální síti Facebook

Perception of advertisement on social network Facebook
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená na reklamu na sociální síti Facebook. Cílem práce je prozkoumat, jak uživatelé Facebooku vnímají různé druhy reklamy, které se na Facebooku vyskytují a provést porovnání v závislosti k reklamě jinde na internetu. V první části práce jsou charakterizovány druhy internetové reklamy a sociální sítě. Dále jsou popsány možné druhy reklamy na Facebooku, které se na této …více
Abstract:
This thesis is focused on advertising on social network Facebook. The aim of this thesis is to explore how Facebook users perceive different types of ads that appear on Facebook and to make comparisons in relation to advertising elsewhere on the Internet. In the first part of this thesis, different types of Internet advertising and social networks are characterized. Further there are described possible …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
  • Vedoucí: Libor Gála
  • Oponent: Jan Pour

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33024