Sociální pedagogika a její etický rozměr jako prevence sociálně patologických jevů – Bc. Eva Hofírková, DiS.
Bc. Eva Hofírková, DiS.
Master's thesis
Sociální pedagogika a její etický rozměr jako prevence sociálně patologických jevů
Social Pedagogy and Its Ethical Dimension as Prevention of Sociopathological Phenomena
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá sociální pedagogikou a jejím etickým rozměrem jako prevencí sociálně patologických jevů u žáků II. stupně základní školy. V teoretické části je problematika popsána pomocí odborné literatury a je vysvětlen rozdíl mezi sociálně patologickými jevy a rizikovým chováním. Praktická část vychází z výsledků kvantitativního výzkumu, který byl zaměřen na to zda, případně kde, se žáci …viacAbstract:
The thesis deals with social pedagogy and its ethical dimension as socially pathological phenomena at pupils of second level of primary school. The theoretical part of this problematics is described by professional literature and it explains the difference between socially pathological phenomena and risky behaviour. Practical part results from quantitative research, which was focused on the question …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hofírková, Eva. Sociální pedagogika a její etický rozměr jako prevence sociálně patologických jevů. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Školní preventivní program a jeho úloha při socializaci žáků pocházejících ze sociálně znevýhodněného prostředí
Iva Gallová -
Minimální preventivní program vybraného sociálně patologického jevu u žáků s mentálním postižením a sociálním znevýhodněním
Jana Macáková -
Preventivní a reedukační program u dětí v dětském domově se školou
Simona Petrášková -
PEER program jako forma prevence vzniku sociálně patologických jevů na Gymnáziu a SOŠPg Čáslav
Roman Bechyně -
Minimální preventivní program
Milena Juříková -
Minimální preventivní program na základní škole a speciálních zařízeních
Marta Valentová -
Minimální preventivní program pro základní školy
Kateřina Círová -
Sociálně patologické jevy na pracovišti s právním důsledky
Lukáš Horáček