Bc. Filip Rozsíval

Master's thesis

Využívání marketingového výzkumu firmami v České republice

The Employment of Marketing Research by Business Companies in the Czech Republic
Abstract:
Cílem práce je zmapovat využívání marketingového výzkumu firmami v České republice a na základě získaných informací vymezit cílové skupiny pro nabídku agenturního výzkumu. Práce je strukturovaná do tří částí. Teoretická část se věnuje specifikům B2B trhů a B2B marketingu, dále se soustředí na oblast marketingového výzkumu, marketingový a komu-nikační mix B2B služeb a problematiku segmentace, zacílení …more
Abstract:
The aim of the thesis is to describe the employment of marketing research by business en-terprises in the Czech Republic and to identify target groups for the offer of agency re-search. The thesis is divided into three parts. The theoretical part deals with the specifics of B2B markets, B2B marketing, marketing research, marketing and communication mix, B2B services and the segmentation, targeting …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Accessible from:: 18. 4. 2014

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Rozsíval, Filip. Využívání marketingového výzkumu firmami v České republice. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe