Popularizační hra Fakulty elektrotechniky a informatiky – Bc. Miloslav Moravec
Bc. Miloslav Moravec
Bakalářská práce
Popularizační hra Fakulty elektrotechniky a informatiky
Faculcy of Electrotechnics and Informatics PR game
Anotace:
Práce popisuje možnost využití herního enginu Unity při tvorbě popularizační hry Fakulty elektrotechniky a informatiky. V teoretické části práce je popsán obecný postup při tvorbě počítačové hry a možnosti dalšího využití herního enginu Unity. Práce se též zabývá tvorbou 3D modelu v CAD softwaru SketchUp a dále implementací tohoto modelu do herního enginu Unity.Abstract:
The thesis describes the option of using the Unity game engine for creating a popularizing game of Faculty of Electricial Engineering and Informatics. The theoretical part of this work is focused on description of the universal process of making a computer game and other options of using the Unity game engine. The thesis also deals with making of 3D model in CAD software SketchUp and furthermore with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Josef Brožek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Moravec, Miloslav. Popularizační hra Fakulty elektrotechniky a informatiky. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Komparace životního stylu studentů Univerzity Pardubice - Fakulta zdravotnických studií a Fakulta elektrotechniky a informatiky
Květoslava Pokorná -
Výpočet a optimalizace dielektrického pole prostoru přípojnic a odpojovače ve dvousystémovém rozváděči 17,5 kV, 1250 A, 32,5kA.
Jan Galuszka -
Implementation of a high-level control system for a teaching aid aimed as a supporting tool when teaching state-space search method
Filip Majerík -
Návrh a realizace systému identifikace a ověření pro IoT
Václav Jelínek -
Využitelnost a efektivita mobilního Internetu v ČR pro podniky a neziskové organizace
Jan Vondráček -
Návrh a implementace mobilní aplikace pro zobrazení polohy a zpoždění vlaků ČD
Kamil Volf -
Návrh a implementace aplikace pro lokalizaci kolejového vozidla s využití mini počítače Raspberry Pi a webového servisu
Orest Khanenya -
Dostupné zdroje entropie a jejich kvalita v systémech Linux a Windows
Marek Farkas