Jan Rejthar
Bachelor's thesis
Big five personality traits and income
Pětifaktorový model osobnosti a příjem
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je ověřit hypotézu: „Osobnost ovlivňuje příjem.“ K ověření hypotézy je vytvořen model regresní analýzy metodou OLS. Pětifaktorový model „Velká Pětka“ je užitý jako taxonomie osobnosti a k jeho vyhodnocení slouží přeložený dotazník IPIP 50 s vysokou mírou spolehlivosti. Výsledky regresní analýzy se přiklání ve prospěch hypotézy, přívětivost vykazuje negativní a statisticky …moreAbstract:
This bachelor thesis aims at inspection of the hypothesis: “Personality effects income.”An OLS regression model is used to analyze the hypothesis. The Big Five personality traitsmodel is employed as the taxonomy of personality and translated version of the IPIP 50questionnaire is utilized for assessment of personality of individuals, showing high level ofreliability. Results of the regression analysis …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 10. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75517
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2019
- Supervisor: Tomáš Frömmel
- Reader: Dagmar Brožová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75517
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Theses on a related topic
-
Chování řidiče motocyklu a pětifaktorový model osobnosti
Kristýna SCHNEIDEROVÁ -
Šestifaktorový model osobnosti a kreativita
Tereza ZÁŠKODNÁ -
Vztah mezi průběhem životní dráhy, generativitou a rysy osobnosti
Tomáš Franc -
Pětifaktorový model osobnosti u dětí: Psychometrické charakteristiky české verze NEO-PI-3 u dětí
Jana Stehlíková -
Porovnání psychologických aspektů jako predeterminantů úspěchu mezi profesionálními hráči fotbalu pomocí pětifaktorového modelu osobnosti.
Jan FULNEK -
Jak dobře se vzájemně známe? Míra shody mezi sebeposouzením a posouzením osobnosti
Kristina Privarčáková -
Rozdíly ve vizuální pozornosti a vnímání reklam mezi pohlavími
Veronika Šraierová -
Rozdíly v délce života mezi pohlavími: meta-analýza dat publikovaných pro různé skupiny hmyzu
Barbora Žabová