PR komunikace Českého domu během Olimpijských her v Londýně 2012 – Libuše Bruncvíková
Libuše Bruncvíková
Diplomová práce
PR komunikace Českého domu během Olimpijských her v Londýně 2012
PR communication of the Czech house during the Olympic games in London 2012
Anotace:
Cílem této práce je zhodnotit public relations activity Českého domu během Olympijských her v Londýně. Hodnocení se bude zaměřovat na zahraniční media, převážně Britská media. Práce by měla definovat nejenom úspěšné methody public relations komunikaci, ale také by měla odhalit nedostatky, které by se pro příští olympijské akce mohly vylepšit. V první části autor představuje téma práce a vysvětluje …víceAbstract:
The goal of this thesis is to evaluate the effectiveness of public relations activities of the Czech House during Olympic Games in London. This evaluation will focus on foreign media foremost the British one. It should also define not only successful methods of PR communication but also discover space for improvement in regards to future Olympic events. In the first part of the thesis, the author introduces …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39128
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2013
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Stanislav Richter
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39128
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Měření efektivnosti Public Relations aktivit na českém trhu
Zuzana Stará -
Metody a nástroje měření a řízení výkonnosti podniku
Lucie KOLÁŘOVÁ -
Metody a nástroje měření a řízení výkonnosti podniku a jejich využití v podnikové praxi
Lucie VALEŠOVÁ -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák