Úspěšné sociální začleňování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných tříd a do tříd s programem Začít spolu. – Iveta DRNCOVÁ
Iveta DRNCOVÁ
Diplomová práce
Úspěšné sociální začleňování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných tříd a do tříd s programem Začít spolu.
.
Success of Social Inclusion of Pupils with Special Educational Needs in Classes with Alternative Educational Programme Step by Step and in Regular Classes of Primary Schools in the Pilsen Region.
Anotace:
Diplomová práce se věnuje úspěšnému sociálnímu začleňování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve třídách s programem Začít spolu a v běžných třídách základních škol. Hlavním cílem této práce je na základě propojení teoretického rámce a případové studie ukázat čtenáři, jaká je úspěšnost sociálního začleňování žáků se SVP ve třídách se vzdělávacím programem Začít spolu a v běžných třídách ZŠ …víceAbstract:
The diploma thesis deals with successful social inclusion of students with special educational needs in classes with the programme 'Step by Step and in regular classes of elementary schools. The main goal of this thesis is to demonstrate, based on the connection between theoretical framework and a case study, the success of social inclusion of students with special educational needs in classes with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Josef Slowík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DRNCOVÁ, Iveta. \textit{Úspěšné sociální začleňování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných tříd a do tříd s programem Začít spolu.}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/lct0wa/.
Jak správně citovat práci
DRNCOVÁ, Iveta. Úspěšné sociální začleňování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných tříd a do tříd s programem Začít spolu.. Cheb, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základní školy / Učitelství pro 1. stupeň
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ