Motivace k učení u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu školního prostředí – Bc. Štěpánka MICHALÍKOVÁ
Bc. Štěpánka MICHALÍKOVÁ
Diplomová práce
Motivace k učení u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu školního prostředí
Motivation to Learn in Pupils with Special Educational Needs in the Context of the School Environment
Anotace:
Práce se zabývá motivací k učení u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami i žáků intaktních v souvislosti s prostředím vzdělávacích institucí z pohledu auto-determinačních teorií. Cílem práce je zjistit převažující typ autoregulace učení u jednotlivých účastníků výzkumu a popsat zkoumaný jev v kontextu školního prostředí. Zabývá se specifiky vzdělávání jednotlivých škol, klimatem tříd a mírou podpory …víceAbstract:
The thesis deals with the motivation to learn of pupils with special educational needs and intact pupils in the context of the educational environment from the perspective of self-determination theories. The aim of the thesis is to identify the predominant type of learning self-regulation in the individual research participants and to describe the phenomenon under investigation in the context of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MICHALÍKOVÁ, Štěpánka. \textit{Motivace k učení u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu školního prostředí}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/lcwcok/.
Jak správně citovat práci
MICHALÍKOVÁ, Štěpánka. Motivace k učení u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu školního prostředí. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základní školy a speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základní školy a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses lcwcok lcwcok/2
5. 1. 2024