Marketingová komunikace univerzit třetího věku – Iveta SEDLÁČKOVÁ
Iveta SEDLÁČKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace univerzit třetího věku
Marketing Communication at the Universities of the Third Age
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace univerzit třetího věku a také porovnání komunikace vybraných univerzit, které jsou součástí Asociace univerzit třetího věku. Bakalářská práce obsahuje teoretický výklad důležitých pojmů z oblasti marketingového mixu, marketingové komunikace a univerzit třetího věku. Další částí práce je teoretická část. Ta se zakládá zejména na dotazníku, jenž …víceAbstract:
The focus of this work is on the analysis of marketing communication at the Universities of the Third Age. The subject of this study is to compare promotion at the chosen Czech Universities, which participate in the Association of Universities of the Third Age. The work contains a theoretical interpretation of basic terms of the marketing mix, marketing communication, and the Universities of the Third …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Vrchota, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SEDLÁČKOVÁ, Iveta. Marketingová komunikace univerzit třetího věku. Č. Budějovice, 2021. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace pro zahraniční oddělení univerzity
Anna Klingerová -
Marketingová komunikace vybrané vysoké školy
Bára Ostřížková -
Marketingová komunikace vybrané univerzity směrem k potencionálním uchazečům o studium
Štěpán TAUŠEK -
Marketingová komunikace na Mendelově univerzitě v Brně
Mai Anh Voová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Analýza projevů marketingové komunikace univerzit na Instagramu
Jiří PLÁŠIL -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova
Název
Vložil
Vloženo
Práva