Deutsche und tschechische Werbetexte im Vergleich – Lenka ALTZNAUEROVÁ
Lenka ALTZNAUEROVÁ
Bachelor's thesis
Deutsche und tschechische Werbetexte im Vergleich
Comparison of german and czech advertisment.
Abstract:
My bachalor work deals with advertising language. I focus on the most important terms concerning advertisement and its language.in the theorethical part. Than the practical part deals with an analysis and a comparison of advertising copies in cosmetics publised by Czech and German magazine Cosmopolitan. 10 German and 10 Czech advertisement copies for the same product are analysed in detail in this …viacAbstract:
Moje bakalářská práce se věnuje reklamě a především jazyku reklamy. Teoretická část práce je zaměřena na reklamu a především na jazyk reklamy, popisuje nejdůleţitější pojmy. Praktická část práce se pak zabývá analýzou a srovnáním reklamních textů na kosmetiku z českého a německého magazínu Cosmopolitan. V této části detailně analyzuji 10 německých a 10 českých reklamních textů na stejný produkt. Zbývajích …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2010
Zverejniť od: 4. 1. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2010
- Vedúci: prof. PhDr. Lenka Vaňková, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ALTZNAUEROVÁ, Lenka. Deutsche und tschechische Werbetexte im Vergleich. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.1.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 1. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / Německý jazyk a literatura - Základy společenských věd
Práce na příbuzné téma
-
Reklama v bankovním sektoru a její vliv na retailové zákazníky
Karolína Králová -
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
Ekaterina Syreskina -
Ruská televizní reklama
Lolita LITVINENKO -
Klamavá reklama
Lucie Priesnitzová -
Srovnávací reklama
Filip Svoboda -
Nativní reklama na sociálních sítích
Klára Latináková