Integrovaná marketingová komunikace města Jičína – Bc. Magdaléna Doležalová
Bc. Magdaléna Doležalová
Master's thesis
Integrovaná marketingová komunikace města Jičína
Integrated marketing communication of the town Jičín
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje tématu integrované marketingové komunikace aplikované na komunikaci s veřejností ve městě Jičíně. Důvodem vytvoření této práce je předpoklad, že komunikace Městského úřadu v Jičíně nemá žádnou ucelenou strategii, což vede k její roztříštěnosti. Vytvoření jednotné koncepce komunikace by pak mělo zjednodušit proces poskytování informací a napomoci k získání nezbytné podpory …viacAbstract:
This Diploma describes the integrated marketing communications applied to communication with the residents of Jicin. The reason for writing this Diploma is the assumption that the communication of the Jicin‘s municipal authority has no uniform strategy, which leads into its fragmentation. Creating a unified concept of communication should simplify the process of providing information and helps to get …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yq2cx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedúci: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Influncers contribution to marketing strategy of E-sport company: the case of Riot games, Inc
Filip Kolacia -
Effect of the PESTELE Factors on the Marketing Strategy of the FMCG Sector in India
Neelkumar Kapashi -
Marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at generation Z
Terézia Čížiková -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková