Bc. Marcela Holečková

Master's thesis

Marketingová komunikace řeznictví Globus

Marketing Communications of Globus Butchery
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací obchodního řetězce Globus. Cílem je připravit návrh strategie a komunikačního mixu pro řeznictví, která tento řetězec ve svých hypermarketech provozuje. Celkové téma této práce je reakcí na aktuální trend v komunikaci maloobchodních řetězců a to čerstvost a kvalitu potravin. Teoretická část je věnována vymezení klíčových pojmů jako značka, privátní …more
Abstract:
This dissertation deals with marketing communications of Globus retail chain. Its aim is to draft a strategy and communication mix for the butchers that operate in Globus hypermar-kets. The overall theme of the thesis is the response to current communication trends of retail chains, which are freshness and food quality. The theoretical part is focusing on definition of key terms such as brand, private …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 19. 4. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Holečková, Marcela. Marketingová komunikace řeznictví Globus. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe