Vytvoření marketingového plánu pro MB Sving s.r.o. – Sebastian Andrlík
Sebastian Andrlík
Bachelor's thesis
Vytvoření marketingového plánu pro MB Sving s.r.o.
Creating a marketing plan for MB Sving s.r.o.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového plánu na míru pro společnost M.B. Sving s.r.o. Pro získání potřebných dat byl proveden sekundární výzkum, hloubkový rozhovor se zástupcem společnosti a dotazník pro zaměstnance společnosti. Cílem bylo identifikovat, pochopit a případně odhalit problémové oblasti vyskytující se v prostředí společnosti a v současných komunikačních aktivitách …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the creation of a tailor-made marketing plan for the company M.B. Sving s.r.o. To obtain the necessary data a secondary research as well as an in-depth interview with a company representative and a questionnaire for company employees were conducted. The aim was to identify, understand and possibly discover problem areas occurring in the company's environment and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. Roman Čihalík
- Reader: Zdeněk Hašek, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ANDRLÍK, Sebastian. \textit{Vytvoření marketingového plánu pro MB Sving s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2023. Available from: https://theses.cz/id/ldfwtg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Online Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
The Concept of Use of PR in the Internal Communication of Deloitte Luxembourg
Alexandra FORÉTOVÁ -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
Interná marketingová komunikácia vo vybranej finančnej inštitúcii
Marianna Baluchová -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights