Vytvoření marketingového plánu pro MB Sving s.r.o. – Sebastian Andrlík
Sebastian Andrlík
Bakalářská práce
Vytvoření marketingového plánu pro MB Sving s.r.o.
Creating a marketing plan for MB Sving s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového plánu na míru pro společnost M.B. Sving s.r.o. Pro získání potřebných dat byl proveden sekundární výzkum, hloubkový rozhovor se zástupcem společnosti a dotazník pro zaměstnance společnosti. Cílem bylo identifikovat, pochopit a případně odhalit problémové oblasti vyskytující se v prostředí společnosti a v současných komunikačních aktivitách …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the creation of a tailor-made marketing plan for the company M.B. Sving s.r.o. To obtain the necessary data a secondary research as well as an in-depth interview with a company representative and a questionnaire for company employees were conducted. The aim was to identify, understand and possibly discover problem areas occurring in the company's environment and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Roman Čihalík
- Oponent: Zdeněk Hašek, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Online marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Concept of Use of PR in the Internal Communication of Deloitte Luxembourg
Alexandra FORÉTOVÁ -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
Interná marketingová komunikácia vo vybranej finančnej inštitúcii
Marianna Baluchová -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová
Název
Vložil
Vloženo
Práva