Bc. Sívková Sívková

Master's thesis

Budování značky Ollies

Brand building Ollies
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na budování značky Ollies. První kapitola se zaměřuje na literární rešerši o procesu budování značky od vize a mise firmy. Ve druhé kapitole studentka popíše a charakterizuje společnost Ollies, kdy pozornost bude věnována analýze její současné strategie v rámci vnímání značky. Další kapitola obsahuje výzkumné otázky, hypotézy a výstupy z marketingového průzkumu pomocí dotazníkového …more
Abstract:
The diploma thesis is focused on building Ollies brands. The first chapter focuses on a literature search on the process of building a brand from the company's vision and mission. In the second chapter, the student describes and characterizes the company Ollies, where attention will be paid to the analysis of its current strategy in the perception of the brand. The next chapter contains research questions …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management