Bc. Sívková Sívková
Master's thesis
Budování značky Ollies
Brand building Ollies
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na budování značky Ollies. První kapitola se zaměřuje na literární rešerši o procesu budování značky od vize a mise firmy. Ve druhé kapitole studentka popíše a charakterizuje společnost Ollies, kdy pozornost bude věnována analýze její současné strategie v rámci vnímání značky. Další kapitola obsahuje výzkumné otázky, hypotézy a výstupy z marketingového průzkumu pomocí dotazníkového …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on building Ollies brands. The first chapter focuses on a literature search on the process of building a brand from the company's vision and mission. In the second chapter, the student describes and characterizes the company Ollies, where attention will be paid to the analysis of its current strategy in the perception of the brand. The next chapter contains research questions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/tw15x/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Budování značky firmy
Alina Osmolovskaia -
Budování značky prostřednictvím sociálních sítí
Nela Luňáková -
Budování značky na konkrétním příkladu značky “Life is Porno”
Nikola Minaříková -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Strategické budování značky Agentury Harmonie: případová studie
Nikola Szabó -
Budování značky Vagón Café
Václav Bednář