Multikulturní kompetence v pomáhajících profesích – Bc. Barbora Redlová
Bc. Barbora Redlová
Master's thesis
Multikulturní kompetence v pomáhajících profesích
Multicultural Competence in Helping Professions
Abstract:
Diplomová práce se zabývá multikulturními kompetencemi studentů pomáhajících profesí. První část se věnuje teoretickému pohledu na problematiku kompetencí obecně, jejich definice, strukturu, členění a zaměření na kompetence pracovníka pomáhajících profesí. Kompetence budoucího pracovníka v pomáhajících profesích jsou stěžejním tématem i v praktické části této práce. Jedná se komparaci úrovně multikulturních …moreAbstract:
This thesis is focused multicultural competencies of helping profession's students. The first part deals with theoretical view on the competencies in general definitions, structure, classification and multicultural competencies. In the practical part of this thesis is comparation of multicultural competence of helping profession's students at selected universities. The aim of research is to find out …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Accessible from:: 18. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Redlová, Barbora. Multikulturní kompetence v pomáhajících profesích. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Motivační aspekty autoregulace učení studentů pomáhajících profesí
Jitka Jakešová -
Postoje studentů pomáhajících profesí ke stárnutí
Lenka KALINOVÁ -
Aspekty sebepojetí identity u studentů pomáhajících profesí
Alec MINDÁK -
Osobnostní předpoklady studentů pomáhajících profesí
Petra Přiklopilová -
Asertivita jako důležitý prvek komunikace u studentů pomáhajících profesí
Darja Mičová -
Determinanty akademického úspěchu u studentů pomáhajících profesí
Lucie Trubáková -
Syndrom FOMO a jeho dopad na wellbeing studentů pomáhajících profesí
Michaela Porubová -
Komunikace s klienty nízkoprahových zařizení jako zdroj sebereflexe studenta s postižením v oboru pomáhajících profesí
Magdaléna Popovičová