Multikulturní kompetence v pomáhajících profesích – Bc. Barbora Redlová
Bc. Barbora Redlová
Master's thesis
Multikulturní kompetence v pomáhajících profesích
Multicultural Competence in Helping Professions
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá multikulturními kompetencemi studentů pomáhajících profesí. První část se věnuje teoretickému pohledu na problematiku kompetencí obecně, jejich definice, strukturu, členění a zaměření na kompetence pracovníka pomáhajících profesí. Kompetence budoucího pracovníka v pomáhajících profesích jsou stěžejním tématem i v praktické části této práce. Jedná se komparaci úrovně multikulturních …viacAbstract:
This thesis is focused multicultural competencies of helping profession's students. The first part deals with theoretical view on the competencies in general definitions, structure, classification and multicultural competencies. In the practical part of this thesis is comparation of multicultural competence of helping profession's students at selected universities. The aim of research is to find out …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zverejniť od: 18. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Redlová, Barbora. Multikulturní kompetence v pomáhajících profesích. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Motivační aspekty autoregulace učení studentů pomáhajících profesí
Jitka Jakešová -
Postoje studentů pomáhajících profesí ke stárnutí
Lenka KALINOVÁ -
Aspekty sebepojetí identity u studentů pomáhajících profesí
Alec MINDÁK -
Osobnostní předpoklady studentů pomáhajících profesí
Petra Přiklopilová -
Asertivita jako důležitý prvek komunikace u studentů pomáhajících profesí
Darja Mičová -
Determinanty akademického úspěchu u studentů pomáhajících profesí
Lucie Trubáková -
Syndrom FOMO a jeho dopad na wellbeing studentů pomáhajících profesí
Michaela Porubová -
Komunikace s klienty nízkoprahových zařizení jako zdroj sebereflexe studenta s postižením v oboru pomáhajících profesí
Magdaléna Popovičová