Analýza marketingových aktivit hotelu – Andriy Stochanyn
Andriy Stochanyn
Bachelor's thesis
Analýza marketingových aktivit hotelu
Analysis of marketing activities for the hotel
Anotácia:
Tato bakalářská práce pojednává o analyze marketingových aktivit vybraneho hotelu. Má za úkol seznámit čtenáře s teoretickými ználostmi marketingového a komunikačního mixu, ktere pak následně uvedene v praxe fungujiciho hotelu Prague Marriott Hotel. Výledkem této bakalářské práce je prozkoumat marketingový mix hotelu Prague Marriott Hotel a celé společnosti Marriott International je v praktické části …viacAbstract:
This bachelor‘s dissertation is to consider the analysis of marketing ktivity for a selected hotel. His main goal is to initiate readers into theoretical knowledge of marketing and communication mix that are then described in practice at Prague Marriott Hotel. Results of the bachelor‘s dissertation are to explore a marketing mix at Prague Marriott Hotel. Marriott International, is analyzed by basic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13141/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2017
- Vedúci: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: doc. RNDr. Zdena Lustigová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STOCHANYN, Andriy. \textit{Analýza marketingových aktivit hotelu}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/le8try/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Darina Krystýnová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová