Andriy Stochanyn
Bachelor's thesis
Analýza marketingových aktivit hotelu
Analysis of marketing activities for the hotel
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o analyze marketingových aktivit vybraneho hotelu. Má za úkol seznámit čtenáře s teoretickými ználostmi marketingového a komunikačního mixu, ktere pak následně uvedene v praxe fungujiciho hotelu Prague Marriott Hotel. Výledkem této bakalářské práce je prozkoumat marketingový mix hotelu Prague Marriott Hotel a celé společnosti Marriott International je v praktické části …moreAbstract:
This bachelor‘s dissertation is to consider the analysis of marketing ktivity for a selected hotel. His main goal is to initiate readers into theoretical knowledge of marketing and communication mix that are then described in practice at Prague Marriott Hotel. Results of the bachelor‘s dissertation are to explore a marketing mix at Prague Marriott Hotel. Marriott International, is analyzed by basic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 11. 2016
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/13141/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 1. 2017
- Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Reader: doc. RNDr. Zdena Lustigová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Darina Krystýnová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová